Monday 16 March 2009

To Jackson or not to Jackson?? Ιδού η απορία!

Monday 16 March 2009

Καλά ότι θα γινόταν Ο ΧΑΜΟΣ με τον επανερχομό του Michael Jackson δεν το περίμενα. ΟΚ, ήξερα ότι ήταν θρύλος, άλλα κι αυτός, τι προσπαθεί να κάνει τώρα? Εγώ πιστεύω μάλλον ότι ξέμεινε από χρήμα και είπε ας πάω να δώσω 10 συναυλίες, να χρεώσω 100 και 200 (και βάλε) λίρες το εισιτήριο, να βγάλω και το το προς το ζήν μου. Φυσικά που να μείνει στις 10 συναυλίες, ποιός να πάει και ποιος να μείνει στην απ’έξω, έτσι λοιπόν ο Τζάκσον είπε να βγάλει και το προς το ζην της γενιάς του 31ου αιώνα κάνοντάς 49 συναυλίες!!

Οι συναυλίες θα λάβουν μέρος όλες στο Λονδίνο, όταν εγώ θα φύγω για καλοκαιράκι.. Αμάνα μου, εθυμήθηκα το τώρα και θα με πιάσει κατάθλιψη. Ενι Γουει, εγώ διαιρούμε αυτός καλά να μιλήσει δεν μπορεί, 49 συναυλίες πως θα τις διεκπεραιώσει ‘ολόκληρος’? Εγώ φοβάμαι ότι αυτή την φορά όταν θα παρουσιάζει το ‘Thriller’ θα είναι πραγματικά ο φόβος και ο τρόμος πάνω στη σκηνή Και γιατί; επειδή μια στροφή εδώ, έφυγε η μύτη, άλλη στροφή εκεί, πάνε και τα αυτιά.. ε με τις άλλες στροφές ούτε να σκεφτώ δεν θέλω για το τι μπορεί να του φύγει... Αλλά οφείκο να ομολογήσω, πως είναι ταλαντούχος, ήταν δηλαδή, αν είναι ακόμα θα φανεί.

Έχοντας όμως προπωλήσει όλα τα εισιτήρια και για τις 49 του συναυλίες (και Μέτα μου λένε να σπουδάσω μπας και βγάλω χρήμα) ο Michael θα χρυσώσει τα παλλούτζια του.

Έναρξη συναυλιών στις 8 του Ιούλη





Πληροφορίες: http://www.michaeljackson.com/

0 comments:

Post a Comment