Saturday 7 March 2009

αιγια φουξια που παεις?

Saturday 7 March 2009
Ώρα καλή σας χωρκανοι!

Όταν σου λένε ποτέ να μη λες ποτέ να τους ακούς! Ποιος να μου το έλεγε πως θα άρχιζα και εγω να γράφω άλλα τι να πεις?... έξαλλου δεν λένε όλοι πως η Κύπρος είναι ένα copy - paste? Σε αυτή την περιπτώσει τι να πω, είμαι το paste!

Moving on … τι είναι όλο αυτό με την Αίγια φούξια? Δηλαδή ούτε με το πάρα πέντε δεν γινόταν έτσι, καλά ψέμα, παρόμοιά κατάστασή ήταν, άλλα σίγουρα με κυπριακή σειρά, είναι πρωτόγνωρο. Δηλαδή το να μου τηλεφωνεί μια αγαπητή φίλη (φανατική φυσικά) και η πρώτη κουβέντα να είναι «Αου ρε Βατζιελλη, εννα μου τα φκαλις ρεεεε», ε τότε τι να κάνεις, απαντάς και εσύ στη γλώσσα της Αίγιας. Το γεια σου και το hello (για τους πιο αγγλομαθείς) άλλαξε σε σσιερετουμεν και σε ώρα καλή σας χωρκανοί.. κοίτα κάλο δεν λέω, οι ρίζες κάλο είναι να μην ξεχνιούνται άλλα αυτό παραπάρει, και όχι πως δεν μου αρέσει, άλλα είναι κολλητικό, και ξαφνικά να σου να λες και συ τις κλασσικές ατάκες τις σειράς..

Τελοσπαντων, τώρα έρχεται σαββατοκύριακο, θα ηρεμήσουμε για λίγο και μέχρι γίνει aired το επόμενο επεισόδιο και να θυμηθούμε ξανά τις ρίζες μας έχουμε καιρό!


Λίγα λογία για αρχή, μέχρι να μπω στο πνεύμα.. και στη φάση της έμπνευσής!
Φορ ναου, σιερετουμεεεε

0 comments:

Post a Comment